Vanaf na de paasvakantie komt Ruth bij ons voor 9, ja je hoort het goed, voor NEGEN weken bij ons!!!
Tof niet??!!
Ah, ja...
Je moet weten dat Ruth een MEGECOOLEBANGELIJKESUPERTURBO(de beste) juf is!!!!
Hopelijk gaat de tijd niet te snel voorbij!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Groetepetoetjes van Flora!!
vrijdag 20 juni 2008
donderdag 1 mei 2008
Website
Hallo iedereen!!! Weet je, ik heb een eigen website!!! Zoals jullie wel weten, ben ik een superturbogeweldige Charmed fan, dus mijn site gaat ook over Charmed... Dit is hem: www.freewebs.com/thecharmedgirls Je moet echt eens gaan kijken.
DAAG!!!
Flora
DAAG!!!
Flora
zondag 23 maart 2008
Paardenbeurs
Hallo!!! Vandaag op Pasen ben ik samen met mijn mama en Peter naar de Flanders paardenbeurs geweest...
Je zag superleuke koopjes... Er waren ook paardenshows... Je kon ook paarden aaien en het schattigst van al... En moeder pony met haar veulentje...
Echt schattig.....
Je zag superleuke koopjes... Er waren ook paardenshows... Je kon ook paarden aaien en het schattigst van al... En moeder pony met haar veulentje...
Echt schattig.....
Tara
Paasdag 1
vrijdag 21 maart 2008
Auw!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Hallo en auw!!! Woensdag tijdens de turnles was het de eerste keer dat ik over de bok moest springen!!! En...... Ik belande onder de bok!!! Ik deed me heel veel pijn!!!!
Maar, wees gerust... Nu (21/03/'08) is het al veel beter!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Daag...
Flora!!!
Maar, wees gerust... Nu (21/03/'08) is het al veel beter!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Daag...
Flora!!!
vrijdag 14 maart 2008
OPPEUZELLEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Goed nieuws!!!!
Vrijdag 5 maart 2008 kreeg ik geweldig nieuws van juffrouw Hilde.
Ze zij dat we nog iets moesten doen met het snoepkasteel...
(Je moet eerst "atelier" gelezen hebben om te kunnen volgen!!! Nog niet gedaan??? Doe dat dan nu!!) En weet je wat het was??? Het snoepkasteel OPETEN!!!!!
Leuk he???
We mochten na de speeltijd komen. We aten 2snoepjes op en dan mochten we er nog 14 in een zakje doen!!
Nog 14!!
Zo, eind goed, al goed!!!!!
Vrijdag 5 maart 2008 kreeg ik geweldig nieuws van juffrouw Hilde.
Ze zij dat we nog iets moesten doen met het snoepkasteel...
(Je moet eerst "atelier" gelezen hebben om te kunnen volgen!!! Nog niet gedaan??? Doe dat dan nu!!) En weet je wat het was??? Het snoepkasteel OPETEN!!!!!
Leuk he???
We mochten na de speeltijd komen. We aten 2snoepjes op en dan mochten we er nog 14 in een zakje doen!!
Nog 14!!
Zo, eind goed, al goed!!!!!
vrijdag 7 maart 2008
Spelletjes namiddag
Donderdag 6 Maart was het spelletjes namiddag. Dan nemen de kinderen die willen een spelletje mee. De ouders mogen ook komen. Ik speelde Monopoly samen met Sidar, Kasper, Rukiye, Rikke, ik en Ruth. ( Ruth is de stagiaire van onze klas. Na de paasvakantie kont ze NEGEN weken.) En.... ik ben natuurlijk niet gewonnen. Jammer. Ik denk dat Rikke of Kasper gewonnen zijn. Tijdens het spel mocht ik foto 's maken. Wijs he?
Doei!!!
Flora.
Doei!!!
Flora.
Ruth
Donderdag kwam Ruth langs.Ruth is een stagiaire die bij ons komt. Vrijdag komt ze ook. De week daarna niet. Maar na de paasvakantie is ze er NEGEN weken! NGEN weken! Cool niet? Ze gaat ook mee op bosklas.
Daag!
Flora.
Daag!
Flora.
Alelier

Hallo.
Dinsdag 4 Maart was het atelier.
Er waren verschillende keuzes. Ik koos de Notenkraker. In het begin kregen we het ware verhaal van de Notenkraker te horen . Daarna deden we de muizen en de soldaatjes na. Na de speeltijd deden we het gevecht na. Daarna maakten we het snoep kasteel na. Dat was heel leuk.
Daag!!!
Flora.
dinsdag 4 maart 2008
Brussel
Hoi.
Dit gaat over Brussel.
Het is eigenlijk het vervolg van Werkstukken.
Het is in "hoofdstukken" ingedeelt.
Veel plezier...
Geen Mini Europe...
Toen ik in de klas zat (dinsdag) kregen we te horen dat Mini Europe was afgeschaft. Waarom? Tom (onze meester) had de dag daar voor nog eens op de websait gaan kijken. Toen bleek het dat ze nog niet open waren! Pech dus... Maar ja, inplaats daarvan gaan we naar het voetbalstation.
Op de trein....
Toen we op de trein waren moesten we één keertje overstapen. De meeste kinderen speelden gewoon een spelletje. Maar ik... Ik zat gewoon wat te lezen.
In Brussel...
In Brussel aangekomen gingen we eerst naar De grote markt. Daarna gingen we naar manneke pis. WEETJE: Manneke pis heeft heel vaak KLEREN aan. Grappig he?
Dan gingen we middag eten. Daarna gingen we naar het Koninklijk Paleis. Tegen drie uur gingen we naar het STRIPMUSEUM. Daarna gingen we naar het Atomium.
Het Atomium...
Tegen zes uur waren we bij het Atomium. We gingen er heen met de metro. Toen we het Atomium zagen klonk er een luid ge "Oooooooooooh!" (We gingen in het Atomium slapen) Toen we binnen waren werden we naar een bol gebracht. In die bol waren er acht kleinere bollen. Die steunden op drie kleinere bollen. In die bollen gingen we slapen. Dan gingen we avondeten. (Ik vond het vies) Daarna keken we een film. Toen maakten we onze bol klaar. Ik sliep bij Sidar en Yasemin. Dan kleden we ons om. Daarna kon je nog een film bekijken ofwel iets spelen. Ik speelde Jungle Speed, samen met Rikke, Sidar, Jan (lijder) en Tom (lijder) .
Slaapwel...
Daarna moesten we gaan slapen. Ik lag nog tot 12uur wakker omdat ik de hele tijd moest hoesten.
Ontbijd...
De volgende ochtend was ik om zeven uuk wakker. Toen gingen we ontbijten. En weet je waar?? Helemaal in de bovenste bol. Van daar kon je Mini Europa zien, Oceade en nog veel meer. We hadden gelukl want we zagen ook mensen die een bol aan het kuisen waren. Echt cool!!
Rondlijding...
Na het overheerlijke ontbijt kregen we een rondlijding in het Atomium. Dat was wijs.
Weg...
Daarna gingen we weg. Tom vertelde dat we NIET naar het voetbalstation gingen. (Ik was blij.) Dan mochten we in het bos spelen. Ik bleef bij Tom. Karel (begeleider) ging om eten. Ik mocht meehelpen met beleggen, maar... Ik sneed in mijn vinger. Maar na een lekker boterhammetje was alles goed.
Oceade...
Op het einde gingen we naar Oceade, cool! Binnen waren er drie buizen en buiten vier. Yeha!!
Groetjes,
Flora.
Dit gaat over Brussel.
Het is eigenlijk het vervolg van Werkstukken.
Het is in "hoofdstukken" ingedeelt.
Veel plezier...
Geen Mini Europe...
Toen ik in de klas zat (dinsdag) kregen we te horen dat Mini Europe was afgeschaft. Waarom? Tom (onze meester) had de dag daar voor nog eens op de websait gaan kijken. Toen bleek het dat ze nog niet open waren! Pech dus... Maar ja, inplaats daarvan gaan we naar het voetbalstation.
Op de trein....
Toen we op de trein waren moesten we één keertje overstapen. De meeste kinderen speelden gewoon een spelletje. Maar ik... Ik zat gewoon wat te lezen.
In Brussel...
In Brussel aangekomen gingen we eerst naar De grote markt. Daarna gingen we naar manneke pis. WEETJE: Manneke pis heeft heel vaak KLEREN aan. Grappig he?
Dan gingen we middag eten. Daarna gingen we naar het Koninklijk Paleis. Tegen drie uur gingen we naar het STRIPMUSEUM. Daarna gingen we naar het Atomium.
Het Atomium...
Tegen zes uur waren we bij het Atomium. We gingen er heen met de metro. Toen we het Atomium zagen klonk er een luid ge "Oooooooooooh!" (We gingen in het Atomium slapen) Toen we binnen waren werden we naar een bol gebracht. In die bol waren er acht kleinere bollen. Die steunden op drie kleinere bollen. In die bollen gingen we slapen. Dan gingen we avondeten. (Ik vond het vies) Daarna keken we een film. Toen maakten we onze bol klaar. Ik sliep bij Sidar en Yasemin. Dan kleden we ons om. Daarna kon je nog een film bekijken ofwel iets spelen. Ik speelde Jungle Speed, samen met Rikke, Sidar, Jan (lijder) en Tom (lijder) .
Slaapwel...
Daarna moesten we gaan slapen. Ik lag nog tot 12uur wakker omdat ik de hele tijd moest hoesten.
Ontbijd...
De volgende ochtend was ik om zeven uuk wakker. Toen gingen we ontbijten. En weet je waar?? Helemaal in de bovenste bol. Van daar kon je Mini Europa zien, Oceade en nog veel meer. We hadden gelukl want we zagen ook mensen die een bol aan het kuisen waren. Echt cool!!
Rondlijding...
Na het overheerlijke ontbijt kregen we een rondlijding in het Atomium. Dat was wijs.
Weg...
Daarna gingen we weg. Tom vertelde dat we NIET naar het voetbalstation gingen. (Ik was blij.) Dan mochten we in het bos spelen. Ik bleef bij Tom. Karel (begeleider) ging om eten. Ik mocht meehelpen met beleggen, maar... Ik sneed in mijn vinger. Maar na een lekker boterhammetje was alles goed.
Oceade...
Op het einde gingen we naar Oceade, cool! Binnen waren er drie buizen en buiten vier. Yeha!!
Groetjes,
Flora.
donderdag 21 februari 2008
Werkstukken
Omdat we naar brussel gaan (en in het Atomium blijven slapen) heeft iedereen een soort werkstuk gekregen. Je had het Koninklijk paleis, het Justitie paleis, het parlement enz. Je had ook het Atomium zelf maar je kon ook Mini Europe doen. Ik en Kimberley, Rikke en Sidar en Jef en Klaas deden Mini Europe. Ik en Rikke kregen ruzie omdat we allebei de Big Ben wilden doen. Dan deden we maar de Eifeltoren. Dus ons (mijn) "project" is de Eifeltoren. (We moesten ook een beetje info hebben over Frankrijk)
dinsdag 19 februari 2008
Dag dochter!
vrijdag 14 december 2007
Wat ik alemaal doe
Hoi, ik zal jullie vertellen wat ik allemaal doe.
1: 3de jar notenleer.
2: 2de jaar piano. ( Dee het al van m'n 5jaar. Verandert van school. Ik moest eerst 1jaar notenleer doen voor ik terug begon met piano.)
3: 1ste jaar Iersetapdans.
4: 5de jaar klasiek ballet.
5: 5de jaar school.
Flora, xxxxxx
1: 3de jar notenleer.
2: 2de jaar piano. ( Dee het al van m'n 5jaar. Verandert van school. Ik moest eerst 1jaar notenleer doen voor ik terug begon met piano.)
3: 1ste jaar Iersetapdans.
4: 5de jaar klasiek ballet.
5: 5de jaar school.
Flora, xxxxxx
Winkelen

Ik ben woensdag 12/12/2007 naar het stad geweest samen met mijn mama.
(Stad Gent foto)
Na een tijdje gingen we in een Caffé.
Mijn mama dronk een thee.
Ik dronk een Fanta.
Mmmmmmmmmm.............
Lekker!!
Ik had deze keer heel veel tijd omdat de Notenleer en de Piano zijn afgeschaft.
Toen gingen we naar de Iersetapdans. Dat is in De Centrale. (foto)
Het was gedaan om 9uur 's avonds, maar mijn mama kwam me halen om half 10.
Ik zat dan wat te niksen in het caffé met 2 andere leerlingen. (Ze zijn in de 20)
Dan ging ik naar huis en ging ik slapen.
Liefs, Flora.
Ziek
Hoi, deze avond ben ik ziek geworden.
Ik had HEEL VEEL pijn.
Als ik ademde deed het pijn aan mijn hard.
De volgendedag ben ik nog ziek. (Maandag 10/12/2007)
Ik kan niet naar school.
Daag, Flora.
PS. Nu ben ik niet meer ziek.
Ik had HEEL VEEL pijn.
Als ik ademde deed het pijn aan mijn hard.
De volgendedag ben ik nog ziek. (Maandag 10/12/2007)
Ik kan niet naar school.
Daag, Flora.
PS. Nu ben ik niet meer ziek.
donderdag 6 december 2007
Yeha
Vandaag is de Sint (nep Sint) in onze klas geweest.
Eigenlijk is hij in heel de school geweest.
Hij bracht voor onze klas: HEEL VEEL snoepgoed, Het spel De Colonisten van Catoren, Jungle Speed, Super 5 en schaakstukken.
Er waren vier (nep) zwarte Pieten bij.
Toen "Sinterklaas" weg ging, moest ik zijn ring kussen.
Wat heeft de "Sint" bij jullie in de klas gebracht?
Laat het me weten.
Groetjes, Flora.
Eigenlijk is hij in heel de school geweest.
Hij bracht voor onze klas: HEEL VEEL snoepgoed, Het spel De Colonisten van Catoren, Jungle Speed, Super 5 en schaakstukken.
Er waren vier (nep) zwarte Pieten bij.
Toen "Sinterklaas" weg ging, moest ik zijn ring kussen.
Wat heeft de "Sint" bij jullie in de klas gebracht?
Laat het me weten.
Groetjes, Flora.
Sint is geweest bij mij thuis!

Deze nacht is de Sint geweest.
Toen het zeven uur was, ging ik direct naar benden.
Er lag een Simba knuffel van Disney op tafel.
Toen in de label open deed, stond er in: Van Peter.
Toen lag er ook een paarden knuffel.
Toen ik die label open deed, stond er in: Van mama, voor Flora.
Er lag ook een cadeautje, er lag een boek in: De Steen Der Wijze, van Harry Potter.
Ik heb ook een hele grote zak chips gekregen.
Wat hebben jullie gekregen, van de Sint?
Laat me het weten.
Veel liefs,
Flora.
Abonneren op:
Posts (Atom)




