Goed nieuws!!!!
Vrijdag 5 maart 2008 kreeg ik geweldig nieuws van juffrouw Hilde.
Ze zij dat we nog iets moesten doen met het snoepkasteel...
(Je moet eerst "atelier" gelezen hebben om te kunnen volgen!!! Nog niet gedaan??? Doe dat dan nu!!) En weet je wat het was??? Het snoepkasteel OPETEN!!!!!
Leuk he???
We mochten na de speeltijd komen. We aten 2snoepjes op en dan mochten we er nog 14 in een zakje doen!!
Nog 14!!
Zo, eind goed, al goed!!!!!
Posts tonen met het label Snoepkasteel. Alle posts tonen
Posts tonen met het label Snoepkasteel. Alle posts tonen
vrijdag 14 maart 2008
Abonneren op:
Posts (Atom)
