Posts tonen met het label Atelier. Alle posts tonen
Posts tonen met het label Atelier. Alle posts tonen

vrijdag 7 maart 2008

Alelier


Hallo.

Dinsdag 4 Maart was het atelier.
Er waren verschillende keuzes. Ik koos de Notenkraker. In het begin kregen we het ware verhaal van de Notenkraker te horen . Daarna deden we de muizen en de soldaatjes na. Na de speeltijd deden we het gevecht na. Daarna maakten we het snoep kasteel na. Dat was heel leuk.


Daag!!!

Flora.

Wat is de leukste sport?

Wat is je lievelings dier?