
Hallo.
Dinsdag 4 Maart was het atelier.
Er waren verschillende keuzes. Ik koos de Notenkraker. In het begin kregen we het ware verhaal van de Notenkraker te horen . Daarna deden we de muizen en de soldaatjes na. Na de speeltijd deden we het gevecht na. Daarna maakten we het snoep kasteel na. Dat was heel leuk.
Daag!!!
Flora.
