Vanaf na de paasvakantie komt Ruth bij ons voor 9, ja je hoort het goed, voor NEGEN weken bij ons!!!
Tof niet??!!
Ah, ja...
Je moet weten dat Ruth een MEGECOOLEBANGELIJKESUPERTURBO(de beste) juf is!!!!
Hopelijk gaat de tijd niet te snel voorbij!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Groetepetoetjes van Flora!!
Posts tonen met het label Ruthje. Alle posts tonen
Posts tonen met het label Ruthje. Alle posts tonen
vrijdag 20 juni 2008
Abonneren op:
Posts (Atom)
