Hallo!!! Vandaag op Pasen ben ik samen met mijn mama en Peter naar de Flanders paardenbeurs geweest...
Je zag superleuke koopjes... Er waren ook paardenshows... Je kon ook paarden aaien en het schattigst van al... En moeder pony met haar veulentje...
Echt schattig.....
Posts tonen met het label paardenbeurs........ Alle posts tonen
Posts tonen met het label paardenbeurs........ Alle posts tonen
zondag 23 maart 2008
Abonneren op:
Posts (Atom)
