Posts tonen met het label paardenbeurs........ Alle posts tonen
Posts tonen met het label paardenbeurs........ Alle posts tonen

zondag 23 maart 2008

Paardenbeurs

Hallo!!! Vandaag op Pasen ben ik samen met mijn mama en Peter naar de Flanders paardenbeurs geweest...

Je zag superleuke koopjes... Er waren ook paardenshows... Je kon ook paarden aaien en het schattigst van al... En moeder pony met haar veulentje...
Echt schattig.....


Wat is de leukste sport?

Wat is je lievelings dier?