Hallo en auw!!! Woensdag tijdens de turnles was het de eerste keer dat ik over de bok moest springen!!! En...... Ik belande onder de bok!!! Ik deed me heel veel pijn!!!!
Maar, wees gerust... Nu (21/03/'08) is het al veel beter!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Daag...
Flora!!!
Posts tonen met het label een "ongelukje" in de turnles. Alle posts tonen
Posts tonen met het label een "ongelukje" in de turnles. Alle posts tonen
vrijdag 21 maart 2008
Abonneren op:
Posts (Atom)
