Donderdag 6 Maart was het spelletjes namiddag. Dan nemen de kinderen die willen een spelletje mee. De ouders mogen ook komen. Ik speelde Monopoly samen met Sidar, Kasper, Rukiye, Rikke, ik en Ruth. ( Ruth is de stagiaire van onze klas. Na de paasvakantie kont ze NEGEN weken.) En.... ik ben natuurlijk niet gewonnen. Jammer. Ik denk dat Rikke of Kasper gewonnen zijn. Tijdens het spel mocht ik foto 's maken. Wijs he?
Doei!!!
Flora.
vrijdag 7 maart 2008
Ruth
Donderdag kwam Ruth langs.Ruth is een stagiaire die bij ons komt. Vrijdag komt ze ook. De week daarna niet. Maar na de paasvakantie is ze er NEGEN weken! NGEN weken! Cool niet? Ze gaat ook mee op bosklas.
Daag!
Flora.
Daag!
Flora.
Alelier

Hallo.
Dinsdag 4 Maart was het atelier.
Er waren verschillende keuzes. Ik koos de Notenkraker. In het begin kregen we het ware verhaal van de Notenkraker te horen . Daarna deden we de muizen en de soldaatjes na. Na de speeltijd deden we het gevecht na. Daarna maakten we het snoep kasteel na. Dat was heel leuk.
Daag!!!
Flora.
dinsdag 4 maart 2008
Brussel
Hoi.
Dit gaat over Brussel.
Het is eigenlijk het vervolg van Werkstukken.
Het is in "hoofdstukken" ingedeelt.
Veel plezier...
Geen Mini Europe...
Toen ik in de klas zat (dinsdag) kregen we te horen dat Mini Europe was afgeschaft. Waarom? Tom (onze meester) had de dag daar voor nog eens op de websait gaan kijken. Toen bleek het dat ze nog niet open waren! Pech dus... Maar ja, inplaats daarvan gaan we naar het voetbalstation.
Op de trein....
Toen we op de trein waren moesten we één keertje overstapen. De meeste kinderen speelden gewoon een spelletje. Maar ik... Ik zat gewoon wat te lezen.
In Brussel...
In Brussel aangekomen gingen we eerst naar De grote markt. Daarna gingen we naar manneke pis. WEETJE: Manneke pis heeft heel vaak KLEREN aan. Grappig he?
Dan gingen we middag eten. Daarna gingen we naar het Koninklijk Paleis. Tegen drie uur gingen we naar het STRIPMUSEUM. Daarna gingen we naar het Atomium.
Het Atomium...
Tegen zes uur waren we bij het Atomium. We gingen er heen met de metro. Toen we het Atomium zagen klonk er een luid ge "Oooooooooooh!" (We gingen in het Atomium slapen) Toen we binnen waren werden we naar een bol gebracht. In die bol waren er acht kleinere bollen. Die steunden op drie kleinere bollen. In die bollen gingen we slapen. Dan gingen we avondeten. (Ik vond het vies) Daarna keken we een film. Toen maakten we onze bol klaar. Ik sliep bij Sidar en Yasemin. Dan kleden we ons om. Daarna kon je nog een film bekijken ofwel iets spelen. Ik speelde Jungle Speed, samen met Rikke, Sidar, Jan (lijder) en Tom (lijder) .
Slaapwel...
Daarna moesten we gaan slapen. Ik lag nog tot 12uur wakker omdat ik de hele tijd moest hoesten.
Ontbijd...
De volgende ochtend was ik om zeven uuk wakker. Toen gingen we ontbijten. En weet je waar?? Helemaal in de bovenste bol. Van daar kon je Mini Europa zien, Oceade en nog veel meer. We hadden gelukl want we zagen ook mensen die een bol aan het kuisen waren. Echt cool!!
Rondlijding...
Na het overheerlijke ontbijt kregen we een rondlijding in het Atomium. Dat was wijs.
Weg...
Daarna gingen we weg. Tom vertelde dat we NIET naar het voetbalstation gingen. (Ik was blij.) Dan mochten we in het bos spelen. Ik bleef bij Tom. Karel (begeleider) ging om eten. Ik mocht meehelpen met beleggen, maar... Ik sneed in mijn vinger. Maar na een lekker boterhammetje was alles goed.
Oceade...
Op het einde gingen we naar Oceade, cool! Binnen waren er drie buizen en buiten vier. Yeha!!
Groetjes,
Flora.
Dit gaat over Brussel.
Het is eigenlijk het vervolg van Werkstukken.
Het is in "hoofdstukken" ingedeelt.
Veel plezier...
Geen Mini Europe...
Toen ik in de klas zat (dinsdag) kregen we te horen dat Mini Europe was afgeschaft. Waarom? Tom (onze meester) had de dag daar voor nog eens op de websait gaan kijken. Toen bleek het dat ze nog niet open waren! Pech dus... Maar ja, inplaats daarvan gaan we naar het voetbalstation.
Op de trein....
Toen we op de trein waren moesten we één keertje overstapen. De meeste kinderen speelden gewoon een spelletje. Maar ik... Ik zat gewoon wat te lezen.
In Brussel...
In Brussel aangekomen gingen we eerst naar De grote markt. Daarna gingen we naar manneke pis. WEETJE: Manneke pis heeft heel vaak KLEREN aan. Grappig he?
Dan gingen we middag eten. Daarna gingen we naar het Koninklijk Paleis. Tegen drie uur gingen we naar het STRIPMUSEUM. Daarna gingen we naar het Atomium.
Het Atomium...
Tegen zes uur waren we bij het Atomium. We gingen er heen met de metro. Toen we het Atomium zagen klonk er een luid ge "Oooooooooooh!" (We gingen in het Atomium slapen) Toen we binnen waren werden we naar een bol gebracht. In die bol waren er acht kleinere bollen. Die steunden op drie kleinere bollen. In die bollen gingen we slapen. Dan gingen we avondeten. (Ik vond het vies) Daarna keken we een film. Toen maakten we onze bol klaar. Ik sliep bij Sidar en Yasemin. Dan kleden we ons om. Daarna kon je nog een film bekijken ofwel iets spelen. Ik speelde Jungle Speed, samen met Rikke, Sidar, Jan (lijder) en Tom (lijder) .
Slaapwel...
Daarna moesten we gaan slapen. Ik lag nog tot 12uur wakker omdat ik de hele tijd moest hoesten.
Ontbijd...
De volgende ochtend was ik om zeven uuk wakker. Toen gingen we ontbijten. En weet je waar?? Helemaal in de bovenste bol. Van daar kon je Mini Europa zien, Oceade en nog veel meer. We hadden gelukl want we zagen ook mensen die een bol aan het kuisen waren. Echt cool!!
Rondlijding...
Na het overheerlijke ontbijt kregen we een rondlijding in het Atomium. Dat was wijs.
Weg...
Daarna gingen we weg. Tom vertelde dat we NIET naar het voetbalstation gingen. (Ik was blij.) Dan mochten we in het bos spelen. Ik bleef bij Tom. Karel (begeleider) ging om eten. Ik mocht meehelpen met beleggen, maar... Ik sneed in mijn vinger. Maar na een lekker boterhammetje was alles goed.
Oceade...
Op het einde gingen we naar Oceade, cool! Binnen waren er drie buizen en buiten vier. Yeha!!
Groetjes,
Flora.
donderdag 21 februari 2008
Werkstukken
Omdat we naar brussel gaan (en in het Atomium blijven slapen) heeft iedereen een soort werkstuk gekregen. Je had het Koninklijk paleis, het Justitie paleis, het parlement enz. Je had ook het Atomium zelf maar je kon ook Mini Europe doen. Ik en Kimberley, Rikke en Sidar en Jef en Klaas deden Mini Europe. Ik en Rikke kregen ruzie omdat we allebei de Big Ben wilden doen. Dan deden we maar de Eifeltoren. Dus ons (mijn) "project" is de Eifeltoren. (We moesten ook een beetje info hebben over Frankrijk)
dinsdag 19 februari 2008
Dag dochter!
vrijdag 14 december 2007
Wat ik alemaal doe
Hoi, ik zal jullie vertellen wat ik allemaal doe.
1: 3de jar notenleer.
2: 2de jaar piano. ( Dee het al van m'n 5jaar. Verandert van school. Ik moest eerst 1jaar notenleer doen voor ik terug begon met piano.)
3: 1ste jaar Iersetapdans.
4: 5de jaar klasiek ballet.
5: 5de jaar school.
Flora, xxxxxx
1: 3de jar notenleer.
2: 2de jaar piano. ( Dee het al van m'n 5jaar. Verandert van school. Ik moest eerst 1jaar notenleer doen voor ik terug begon met piano.)
3: 1ste jaar Iersetapdans.
4: 5de jaar klasiek ballet.
5: 5de jaar school.
Flora, xxxxxx
Abonneren op:
Posts (Atom)

